السبت، 20 سبتمبر 2008

صلة الأرحام في خطر فهل من مجيب

فصلوا أرحامكم قبل أن تصلوا عليهم

هناك 11 تعليقًا:

مـــروة كمــال يقول...

زهرة الجنة

جزاك ِ الله خيرا على التذكرة

فلنكثر من امثال هذه الاعمال وبخاصة في العشر الاواخر

اللهم تقبلنا

ولد مصري يقول...

ربنا يكرمك على التذكرة الجميلة

وخصوصا إننا كمان داخلين على العيد


تحياتي

princess يقول...

ربنا يكرمك ويجعله فى ميزان حسناتك
:)
تحياتى

عاشقة القمر يقول...

ربنا يكرمك جزاك ِ الله خيرا بس عايزه قول صلة الارحام مش فيه العيد اورمضان بعكس مفروض علي اقل اسبوعين اوشهر حتي الاحد مشغول اتصال تلفون انا اهقوليك انا بشوف بابا كل الجمعه بروح الي الارحام بقول ياربت لو انا زيوا بس خساره انا مش بعمل كده لكن ان شاءالله اهعمل كده اهذكرك برضو غير صلة الارحام كمان الحق الجيران شكراعلى التذكرة ويجعله فى ميزان حسناتك

احمد الجيزاوى يقول...

جزاك ِ الله خيرا على التذكرة
وكل عام وانتى بخير
احمد الجيزاوى

غير معرف يقول...

مشكلة الصباغ والقناوي
بنظرة حيادية لصديق كليهما
مدون يدعى محمد الجوهري
http://goharyblog.blogspot.com/
شوفوها ضروري

زهرة الجنة يقول...

مروة
جزيتي خيرا مني
لعلي انا أخري اتذكر صلة أرحامنا
تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال
كل عام وانتي الي الله أقرب

زهرة الجنة يقول...

وبارك بك الله ولد مصري
وكل عام وانت بخير
وعيد سعيد عليك

زهرة الجنة يقول...

الجميلة برنسيس
أكرمك الله وجعله بميزان حسناتك
تحياتي
وعيد سعيد عليكي

زهرة الجنة يقول...

عاشقة القمر
جزيتي خيرا مني
عندك حق صلة الأرحام مش في العيد او رمضان بس
لكن مرتبطة بينا طول حياتنا
وصلة ارحامنا ليست للأقارب فقط انما لكل من حولنا
تحياتي ليكي
وعيد سعيد عليكي

زهرة الجنة يقول...

أحمد
جزيت خيرا مني
وكل عام وانت بخير
والف مبروك علي الزواج
عيد سعيد عليكم