الجمعة، 24 أكتوبر 2008

عــــــــوود أحـــــــــــــــــمد للــــــــــــــنت

أزيـــــــــــــكم أفتقــــــــــدتكم .... وأفتقدت التدوين
بعد عودة المأسوف علي شبابه النت ولانه كان مفصول من فترة طويلة (الله يسامح الا كان السبب)
فكرت أكتب بوست عن أيه حضرت بوست جديد فقولت أرحمكم شوية من فرستي (:
ولان برنسيس بتنبسط جدا من فرستي قولت أغيظها شوية وأحرمها من الفرسة دي (:
ووصلتني رسالة حلوة جدا بس مش هتفرح البنوتات قوي ):
فبأعتذر لهم من قبل ما يشوفوا البوست (بس بصراحة دي الحقيقة) ههه
*********************************
البنت قبل الزواج وبعده
في مصــــــــــر
وفي الدول العربية (:
الــزواج أوله ....وأخره


تحياتي ليكم ومن غير زعل (:

هناك 29 تعليقًا:

كـــيــــــــارا يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


بجد عسسسسسسسسسسسل يازهره

فرسه فرسه مش اي كلام

عاشقة القمر يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد انتي رهيب دمك خفيف اوي
بس بجد هو داه بحصيل لكن الان ناس بقيت اهام حاجه تحفظ علي وزنهم هنا عدنا في السودان زمان بتلقي واحدها مش قادره تمشي بس الان بلقي واحده بتعمل رجيم او وحده تحفظ علي وزانها
بس حاجه غريب وحدها تلقي لم تطالع او في مناسبه بلقيهاشيك اوي او عدنا بنقو ل كاشرها يعني لبس حلو خطي حنه
هكذا او لي زواجها بلقي عادي
بعادين مش حطت صوره لرجال هههههههههههههههه
بجد فرسه بس فرسه حلو منيك

عاشقة القمر يقول...

نيست قوليك حمدالله علي سلامه منوره بيتيك ههههههههه

princess يقول...

اسمى جيه فى المحضر هههههههه
ايه التسييح العلنى ده:))
عموما دى تحسب فرسة برده على فكرة:))
بس عيب والله تنشرى اشاعات مغرضة عن بنى جنسك كده
يعنى الاولاد ملائكة مثلا ههههههه
تحياتى

nona يقول...

اية دة هى دية اخريتها يا زهرة تنضمى لمعسكر الاعداء ماكنش العشم
بس مين قالك ان الرفع دة حلو و الا موضة يا بنتى السنة دية موضة الوزن التقيل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بس حلوة منك يا زهرة
و مبروك على النت لولولللللللللللللى

غير معرف يقول...

هههههههههههه
فعلن ديه الحقيقة والله

اتمنى ان يكون فيه تغير بدل من هذا الوضع الحالى
تمنياتى لكى بالتوفيق

زهرة الجنة يقول...

كيارا
والله انتي اللي عسل وسكر كمان
نوريني يا قمر

زهرة الجنة يقول...

هههههه
عاشقة هو فعلا في ناس بتحافظ علي وزنها
بس في ناس برضه بتنسي نفسها

وفعلا الستات دلوقتي بيلبسوا شيك للخروج وبس وبتفضل منكوشة وشبه الغوله قدام جوزها ههههه

يلا ربنا يحمينا يارب
(:

زهرة الجنة يقول...

عاشقة القمر
الله يسلمك ياقمر

زهرة الجنة يقول...

برنسيس
هو انا لسه سيحت لك والا عملت شيء
أصبري عليا ههههههه
انتي لو جيتي للحق هي مش أشاعات
بذمتك البنت لما بتتجوز بتبهدل نفسها والا لا؟؟
وكأن شيكاتها بتكون لغير زوجها
لكن وهي بالبيت بتكون واحد صاحبه
هههههههههه

زهرة الجنة يقول...

يانونا يا حبيبتي
انا مش انضميت لمعسكر الأعداء
انا بس بحذرهم
عشان يعرفوا اللي هيجري لهم وميقلوش اننا خدعناهم
وبعدين متقلقيش هم واقعين واقعين
ههههههه

زهرة الجنة يقول...

اهلا شيكو
اتمني انا كمان الحال يتعدل
تحياتي ليك

sebofy7alo يقول...

أنا ضحكت ضحك مش ممكن معرفتش أمسك نفسي
والله دمك شربات
تحياتي

زهرة الجنة يقول...

اهلا شريف
نورتيني
اضحك براحتك يا سيدي
بس من غير ما تتعقد ولا تشيل في نفسيتك
مش عاوزين اصابات ولا اي شيء ههههههههههه

زهرة الجنة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
DR.HAMAS يقول...

هههههههههههههه

مش قوى كدة

الجواز يا ناس جميل

اسألونى أنا

بس بعد 50 سنة كدة

لما أبقى أتجوز إن شاء الله

متكسفنيش يا رب

و يبقى حلو فعلا




د.حماس

هويدا صالح / عشق البنات يقول...

لا أزعل منك جدا خالص قوي
أنا متزوجة من كتير جدا مش راح أقول علشان مش تعرفي سني :)
بس مش بقيت ولا صورة من صورك دي
لسه زي ما أنا سمارت ونشيطة;)
ومش بقيت تخينة أبدا خالص :P
مساكي زي الفل يا بنوتة :)

romansy يقول...

ههههههههههههههههههههه
الحمد لله انى مش متجوز
يعنى بعد الجواز الاقى نفسى متجوز فيل
لا ياعم ابعد احسن

ههههههههههه

ولد مصري يقول...

تصدقي إني كنت واخد على خاطري وانا جاي أزورك

وقلت هو انا لو مسألتش متعديش هيه وتسأل

بس يا ما في الحبس مظاليم

أتاري النت هوه السبب

خلاص اللمبي خد براءة يا جدعان

نيجي للبوست

بقى في عالم العربيات معروف ان لما بتجيبي التاني العربية بتفح سرعة لان عزمها بيزيد وممكن توصل لسرعة 60 والحقيقة إن نفس النظرية دي لقيتها بتنطبق على الزوجات أول ما تجيب التاني (الطفل التاني)بتلاقيها فتحت برضه وممكن توصل للـ 70 كيلو


يا ترى بقى المشكلة دي بسبب إن مافيش صيانة ولا عيب سواق :)

تحياتي

ahmed_k يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
وكمان ههههههههههههههههه
وآخر مره هههههههههههههه
أيه الرسوم اللي بتزيد الفرسه دي
إختيارات جميله يا زهره


تحياتي

princess يقول...

واحد صاحبه طب كويس اهو ميحسش بغربة ههههههه

زهرة الجنة يقول...

د/حماس
اهلا وسهلا نورتيني
انا مقولتش شيء ولا ان الجواز وحش
ولا بعقدكم والله

بس يعني اقصد خدوا بالكم
ههههههه

قوس قزح يقول...

ههههههههههه
حرام عليكى
سوءتى سمعتنا
مش كل الستات بيحصل لها كده
و بعدين فى حاجة كمان قليل اوى لما تلاقى خليجة تخينة اوى كده
ممكن اه المصريات و السوريات و حتى اللبنانيات

زهرة الجنة يقول...

استاذة هويدا
نورتيني جداا
انا مقدرش علي زعلك يا قمر
لكن انتي مش معايا ان فعلا ده بيحصل لأغلب البنات ومش كلهم
البنت تتجوز من هنا وتنسي معني انها تهتم بنفسها
والا هتمام ده مش بيحصل اللي وهي خارجة

تحياتي ليكي
ونورتيني جدا

زهرة الجنة يقول...

هههههههه
لالا يا رومانسي مقصدتش اعقدك
انا بس بفهمك
ومش كل البنات كده طبعا
3/4 بس ههههه(بهزر)
تحياتي

زهرة الجنة يقول...

مصري باشا
منور جدا
شوفت بقي انك ظالمني هههه

بالنسبة للعيب اكيد في السواق عشان لو ادي العربية علي دمغها مكنتش عملت كده
ههههههههه

زهرة الجنة يقول...

احمد
انا مش قدت افرسكم خالص خالص
انا قصدت بس اضحككم (:
تحياتي ليك

زهرة الجنة يقول...

برنسيس
هههه ايوه واحد صاحبه
وصاحب مخنوق منه كماان
ههههههه

زهرة الجنة يقول...

دوللي
نورتيني يا قمر
لالا مش سوءسمعة ولا شيء
احنا بس بنحذرهم ههههه
واكيد طبعا مش كل الستات كده
ولبنانيات دلوقتي مشيين علي نهج نانسي عجرم واليسا هههههه