الثلاثاء، 25 نوفمبر 2008

أرجوكم محدش ينسي..






أنا قولت افكركم بس
وأكيد طبعا انتوا مش ناسيين
أنا عاوزة افكركم بيوم الجمعة
يــــــــــــــــوم بـــــــؤجــــــــة الخـــــــــــير
أتمني أن الــكل يشارك في الخير
عشان نقضي كلنا عيد سعيد
وربنا يقدرنا جميعا علي فعل الخير
يوم الجمعه ان شاء الله هنعمل خير وهنستمتع بتجمعنا
كمدونين زي كل مرة بنتجمع فيها
نتمني العدد المرة دي يكون كبير
هنستناكم معانا يوم الجمعه
وكل تجمع وانتم طيبين

هناك 8 تعليقات:

ahmed_k يقول...

بارك الله فيكي يا زهره على التذكره
وإن شاء الله أسعد بالمشاركه معكم
وفقكم الله جميعا لما فيه الخير والرضى

تقبلي خالص تحياتي

عاشقة القمر يقول...

ربنا يجعل في ميزان حسانتكم والله احد كان يحب انو يكون معاكم
بس انتي عارفها انو انا مش في مصر

علي فكرها انا زعلان منيك جدااااااااااااااااااا

قوس قزح يقول...

جزاكى الله كل خير
و قال انا اللى جاية افكرك ههههههههههههه
ما شاء الله عليكى
انت فعلا انسانة جميلة

تحياتى

حـــــ الــجــنــة ـــــور يقول...

السلام عليكم
ماشاء الله عليكم جعل الله هذا العمل في ميزان حسناتكم جميعا
بجد كان نفسي أكون معاكم وأشارك بلي أقدر عليه بس الله المستعان وأنا أكيد معاكم بدعايا لي من القلب
تقبلي مروري وياريت تكتب عن التجمعات دي وعن ةأثرها في المدونين
سلاااام

شفـقــة و إحســــان يقول...

ان شاء الله هنيجى ونتعرف عليكى

ولد مصري يقول...

يا سلام علاج هايل لأي واحد بيشتكي من الضغط الواطي ممكن يدخل عندك ويقرأ الأنشطة الجميلة اللي بتعملوها وبتشاركوا فيها أكيد ضغطه هيترفع على طول طبعا لأنه مش قادر يشارك معاكم

مش ناويين تفتحوا فرع في دول الخليج؟

بجد انا مبسوط جدا حتى لو مش هقدر أشارك معاكم

ربنا دايما يجمعنا على الخير

تحياتي

شفـقــة و إحســــان يقول...

ربنا يكرمك يا زهرة الجنة
سعدنا جدا جدا بمعرفتك واتمنى مزيد من اللقاءات

أُكتب بالرصاص يقول...

حبيبت اقولكم
جزاكم الله كل الخير

وجعله في ميزان حسناتكم

بس المرة الجاية
محتاجين داعية اكبر قبلها


علشان الناس اللي عازية تشارك